.:: اینترنت فری ::.

.:: اینترنت فری ::.

.:: اینترنت فری ::.

.:: اینترنت فری ::.

لحظه ای بخند هر چند کوتاه ...

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

- یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم، دختره بهم گفت اگه می شه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید. گفتم اون جوری هزینه تون بیشتر می شه ها! گفت «چاره ای نیست!» هیچی دیگه، پول تک تک آیکونا رو ازش گرفتم!
 - تو یه پاساژ راه می رفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین. سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذرخواهی می کنم و وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنی هست که جلوی مغازه میذارن. اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه می کنه و یه لبخند تمسخرآمیز هم رو لباشه. بهش گفتم خنده داره؟ من فکر کردم آدمه. یارو چیزی نگفت، خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است.
- تنها راهی که مسئولان امتحانش نکردند که ما از اینترنت استفاده نکنیم، قطع برقه!
- اینقدر رفتید توی برف عکس انداختید، برفم فیلتر کردن، آسمون زرد می شه! نارنجی می شه! قرمز می شه؛ اما برف نمیاد!
- دختر داییم زنگ زده می گه «چرا ای دی اس ال من نمی ره تو اینترنت؟» بهش می گم »کدوم چراغ ها روشنه؟» می گه «چراغ اتاقم و مهتابی آشپزخونه»
- من وقت هایی که دارم گردگیری می کنم و می رسم به جایی که هزاران مورچه دارن رژه می رن، همه رو می کشم اما یکی رو زنده نگه می دارم که بره برای بقیه مورچه ها تعریف کنه و این نسل کشی توی تاریخشون ثبت بشه.
- خداییش دقت کردی؟ میری حموم آب داغو وا می کنی چهارصد ساعت وا میستی تا داغ شه! حالا کافیه تو دستشویی اشتباهی آب داغو و اکنی، تو بیست صدم ثانیه میرسه به 120 درجه سانتیگراد.
- آقا من یه اعتراف دارم! اون بچه مردمی که همیشه پدر مادرتون ازش تعریف می کنن و بهتون سرکوفتشو میزنن، منم... حلالم کنید.
- تفاوت قصه گفتن والدین من با بقیه؛ والدین اونا: یکی بود یکی نبود ... یه پری کوچولو بود که ...
والدین من: یه روز یه جن از یه قبرستون اومد بیرون و گفت اومدم اون بچه ای که نمیخوابه رو بخورم ... منم هر شب غش می کردم ولی اینا فکر میکردن خوابیدم!
- توی همایش روابط زناشویی، سخنران از خانم هاا حاضر در جلسه خواست تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن «عاشقتم» و بعد جواب های رسیده رو بلند در سالن بخونن. حالا به تعدادی از جواب ها توجه کنید:
1- با من بودی؟
2- متوجه منظورت نمیشم؟
3- باز ماشین رو کجا کوبوندی؟
4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو.
5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون؟
6- یه راست برو سر اصل مطلب ...
7- باز چه دسته گلی به آب دادی؟

  • محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی